Translate

Saturday 30 June 2012

BAGAIMANA AKU TIDAK JATUH CINTA...

Bagaimana aku tidak jatuh cinta.. 

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan sebuah kebenaran yang datangnya dari Tuhan..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang membawa keselamatan..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang mampu mengikat hati manusia untuk dibawa kepada Tuhan..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang memampukan penganutnya untuk tidak berharap banyak dari dunia..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang menarik keinginan hamba hanya untuk akhirat..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang mampu menelan seribu kepahitan..

Bagaimana aku tidak jatuh cinta dengan kebenaran yang memenuhkan hati manusia dengan cinta dan takutkan Tuhan..

Kebenaran yang sehebat dan seagung ini,bagaimana untuk aku tidak jatuh cinta kepadanya?

Kebenaran yang mampu menerangi kegelapan,menjernihkan yang keruh,menyihatkan yang sakit,menyuburkan yang layu bahkan menghidupkan yang sudah mati..

Moga kebenaran akan membalas rasa cintaku ini..






Klik di sini untuk maklumat,
Dunia boleh dicari, tapi biar ditangan, tidak dihati.
Jangan sampai Dunia jadi Matlamat
Dunia (harta) hanya sebagai Alat
Jadi mesti ada Pemimpin untuk memantau segala Tingkah laku kita
Supaya tidak Tersasar tanpa Pedoman



No comments:

Post a Comment