Translate

Monday 25 June 2012

KERJA SAMBILAN, SUNGGUH MENARIK, JANGAN LEPASKAN PELUANG INI !!!

Salam semua, di sini saya ingin berkongsi 
sesuatu yang amat menarik.

Awal pagi tadi, seorang Rakan saya Pn. Jamaliah telah membawa saya berjumpa dengan seseorang yang saya panggil, dengan panggilan mesranya Kak Lin.  Kak Lin ni, orang yang tak lokek dengan ilmu, hampir satu jam dia berkongsi pengalamannya dengan menceritakan bagaimana seseorang itu berjaya dan sebaliknya, semuanya mesti bersandar kepada Allah swt, berfikiran positif dan tiada buruk sangka dengan seseorang.  Hasil pekerjaan ini, dia mendapat pulangan yang lumayan dengan orang datang untuk temuduga kerja tak henti-henti....

daftar di sini 


Dipendekkan cerita, saya sangat berminat dengan pekerjaan ini kerana ia boleh menghasilkan pendapatan yang lumayan, apa apa pun ia  bertitik tolak pada niat kita, apa tujuan kita mencari wang?, jika niat untuk KEPERLUAN, MENOLONG orang dan menggunakan ke jalan yang diRedhoi Allah, Insya Allah akan dipermudahkan segala urusan kita...kalaulah kita lambat untuk mendapat hasil, kita harus berusaha dan bersangka baik kepada Allah swt kerana Allah sesekali tidak menzalimi hambanya. DIA hanya ingin menguji dan melihat kesabaran kita.  Buatlah sesuatu itu kerana Allah dan Rasul. insya Allah semuanya akan menjadi saham akhirat.

JANGAN LUPA BILA ANDA SUDAH BERADA DI KEMUNCAK JAYA JANGAN LUPA BERSEDEKAH KERANA REZEKI WALAU SEKECIL ZARAH ATAU SEBANYAK SEGUNUNG EMAS, IA TETAP DATANGNYA DARIPADA ALLAH swt . BERSEDEKAH SATU ALLAH AKAN GANDAKAN SEPULUH, PERCAYA ATAU TIDAK...SAYA SUDAH MENCUBANYA...TERNYATA IA SANGAT BENAR
MEMANG ALLAH TAK MUNGKIRI JANJI...CUMA HAMBANYA SAHAJA YANG TAK PERASAN ATAU TAK AMBIL PEDULI....

BERBALIK KEPADA PELUANG INI
Kerjanya Mudah sahaja: datanglah untuk sesi temuduga terbuka pada hari
ISNIN/ SELASA/ RABU DAN KHAMIS
9.30 HINGGA 11.30 PAGI
3.30 HINGGA 5.30 PETANG

ALAMAT PEJABAT
G-20, JALAN 3/11, TAMAN SAUJANA PUCHONG
HOT LINE : 019-5552063
SEELOK-ELOKNYA BUATLAH TEMUJANJI AWAL

JANGAN LUPA SERTAKAN BUKTI TAWARAN, 
IAITU  NO PIN X 2442 TAWARAN ANDA
DAN ID 'tukang iklan ni' : su_murat
boleh juga hubungi saya 013-3680084, 03-80632155 (Kak Suraiya)
atau emel : suraiya72@gmail.com untuk keterangan lanjut.


fikir dulu, JANGAN RUGI

Setelah anda menerima peluang pekerjaan ini, anda tentu tidak percaya kerana kerjanya sangat mudah asalkan anda ada sedikit usaha, semangat dan rajin, TAK PERLU JUAL BARANG, TAK PERLU PROMOSI BARANG, TAK PERLU MODAL BESAR, HANYA POTONG KERTAS SAHAJA, SANGAT MUDAH BUKAN....TENTU ANDA TAK PERCAYA...TETAPI SAYA MELIHAT SENDIRI ORANG-ORANG YANG DATANG MENGUTIP HASIL DARIPADA USAHA MEREKA ITU....SUNGGUH MUDAH DAN MENARIK BUKAN ??!!!



BAGI YANG PANDAI BUAT IKLAN DI INTERNET, itu satu KELEBIHAN YANG BOLEH DIGUNAKAN, GUNALAH KREATIVITI ANDA UNTUK MENCARI REZEKI YANG HALAL, SESUNGGUHNYA IA SANGAT MUDAH!!

HANYA SEDIKIT SAHAJA USAHA !!!
MANA ADA PENDAPATAN TANPA USAHA, KITA JUGA DUSURUH BERUSAHA
KEMUDIAN BARULAH BERTAWAKKAL

JIKA ANDA BOLEH PERGI KERJA DARI PAGI SAMPAI PETANG ATAU MALAM, PERCAYALAH PEKERJAAN INI SANGAT MUDAH DAN TIDAK MEMBEBANKAN!!

ANDA JUGA BOLEH DAFTAR ONLINE, DENGAN KLIK link pada BANNER DI ATAS, TETAPI AKAUN ANDA AKAN HANYA DIAKTIFKAN APABILA BAYARAN SUDAH DITERIMA DAN SEGALA PEMBAYARAN UPAH KERJA-KERJA ANDA AKAN DAPAT ANDA 'MONITOR' ATAU KELUARKAN DARI MASA KE SEMASA.
Mudah sahaja,

Akaun anda akan aktif secepat mungkin apabila bayaran diterima.



SEKIAN SELAMAT MAJU JAYA
DAN SALAM HORMAT

No comments:

Post a Comment